Chery, Türkiye SUV pazarında yılın ilk 9 ayında 47 bin 997 adetlik satış rakamına ulaşarak açık ara lider konumuna yükseldi. Markanın amiral gemisi olan D-SUV modeli TIGGO 8 Pro, 19 bin 047 adet satışla segmentinde yüzde 42,5'lik pazar payına sahip oldu. C-SUV segmentindeki TIGGO 7 Pro ve OMODA 5 modelleri de sırasıyla yüzde 7,2 ve yüzde 5,1'lik paylarla önemli başarılar elde etti. Chery’nin ürün gamı, geniş iç mekân, yüksek güvenlik ve akıllı teknolojiler sunarak Türk tüketicisinin beğenisini kazandı.

DÜNYA GENELİNDE DE REKOR KIRDI

Chery, global ölçekte de güçlü bir performans sergiliyor. Eylül ayında dünya genelinde 244 bin 534 adet satış gerçekleştiren marka, yılın ilk 9 ayında toplam 1 milyon 752 bin 793 araç satarak yüzde 39,9’luk büyüme oranına ulaştı. Chery, sadece 3 modeliyle Türkiye pazarına giriş yapmasına rağmen, rakiplerini geride bırakarak hem SUV segmentinde hem de binek araç pazarında önemli bir konuma geldi.

YÜZDE 42 PAZAR PAYI

Chery’nin D-SUV segmentinde yer alan TIGGO 8 Pro, 19 bin 047 adetlik satışla yüzde 42,5'lik pazar payına sahip olarak açık ara liderliğini sürdürüyor. Araç, geniş iç mekânı, 21 ADAS sürüş destek sistemi ve akıllı sürüş teknolojileriyle dikkat çekiyor. 540 derecelik panoramik görüntü sunan araç, sürücülere güvenli park ve manevra imkânı sağlıyor. Chery’nin SUV pazarındaki yükselişi, hem teknolojik yenilikler hem de segmentteki rekabetçi fiyat politikasıyla devam ediyor.

Kaynak: Can Doker