Ezgi KURT TOPTAN 

Amare Global, 48'den fazla ülkede bulunan operasyonlarıyla binlerce kişiye online iş fırsatı sunuyor. Şirket, e-ticaretin marka elçiliğiyle harmanladığı “Yeni Nesil Ticaret” iş modeliyle Türkiye’deki büyümesini sürdürüyor. Hem dünya genelinde hem de Türkiye’de hızlı bir büyüme ivmesi yakalayan Amare Global, yeni stratejilerini paylaşmak amacıyla basın mensuplarıyla bir araya geldi.

İstanbul’da gerçekleştirilen basın toplantısına, Amare Global Yönetim Kurulu ve Stratejiden Sorumlu Başkanı David Chung, Amare Türkiye Genel Müdürü Ersin Arısoy, Uzman Diyetisyen ve Sağlıklı Beslenme Uzmanı Selahattin Dönmez ile Diyet ve Beslenme Uzmanı Beste Alimert Altunörs katıldı.

David Chung 2

“HER YIL 3 HANELİ BÜYÜME ORANLARINA ULAŞACAĞIZ”

Basın toplantısında, “Amare Yeniden Doğuş” stratejisi çerçevesinde gerçekleştirilecek yeni yatırımlar, dijitalleşme çalışmaları ve operasyonel iyileştirmelerle sürekli büyüdüklerini aktaran Amare Global Yönetim Kurulu Başkanı David Chung, "Doğrudan satış sektörünün 2024 rakamlarına baktığımızda, Amare Global olarak 1.000’den fazla doğrudan satış firması arasında son dört yılda sürekli büyüme gösteren şirketler arasında 22. sırada yer alıyoruz" dedi.

Chung, önümüzdeki beş yıl boyunca her yıl katlanarak büyüyeceklerini ve üç haneli büyüme rakamlarına ulaşacaklarını öngördüklerini belirtti. "Yeni Nesil Ticaret" adını verdikleri iş modeli ile profesyonel marka ortakları aracılığıyla binlerce kişinin ekonomik özgürlük, iyi yaşam ve fiziksel ile zihinsel bütünlük alanlarında desteklendiğini vurguladı. Ayrıca, dünya çapında giderek daha önemli hale gelen zihinsel bütünlük sektöründeki uzmanlıkları ile kendilerini fiziksel ve zihinsel bütünlük gıda takviyesi şirketi olarak konumladıklarını ifade etti.

Amare David Chung 1

“TÜRKİYE’DEKİ BAŞARI İVMESİ BİZLERİ OLDUKÇA MUTLU EDİYOR”

David Chung, Türkiye'nin Amare'nin faaliyet gösterdiği 48 ülke arasında ABD'den sonra en önemli pazar konumunda olduğunu belirtti. "Türkiye, bugün ciro büyümesinde 48 ülke arasında birinci sırada yer alıyor ve ciro büyüklüğü bakımından son üç yıllık toplamda ABD'den sonra ikinci ülke konumunda. 2023 yılında hızlı bir büyüme ivmesi yakalayan Amare Türkiye, dolar bazında yüzde 46 büyüdü. 2024 yılının ilk yarısında ise müşteri sayısını yüzde 52 artırdı. Aralarında pek çok sağlık profesyoneli, iş insanı ve girişimcinin bulunduğu marka ortağı sayısını ise yüzde 15 büyüttü. Bu rakamlar, Türkiye'nin elde ettiği başarı ivmesini gösteriyor ve bizleri oldukça mutlu ediyor" dedi.

Amare 2

DAVID CHUNG: TÜRKİYE'DE YENİ YATIRIMLAR YOLDA

David Chung, Türkiye’nin Amare’nin faaliyet gösterdiği ülkeler arasında pek çok IT uygulaması ve 360 derece pazarlama faaliyetleriyle fark yarattığını, bunun da operasyonel verimliliği artırdığını ifade etti. "Türkiye, Amare’nin en verimli ülkelerinden biri haline geldi. Müşteri portföyünü ve marka bilinirliğini artırmak amacıyla Türkiye’deki pazarlama çalışmalarımıza önümüzdeki dönemde de devam edeceğiz" dedi.

Chung, özellikle dijitalleşme ve iletişim alanında Türkiye’de yeni yatırımların gündemlerinde olduğunu vurgulayarak, "Amacımız, marka ortaklarımızın desteğiyle Türk halkında sağlıklı beslenme, düzenli spor ve gıda takviyesi kullanımını artırarak onlara daha iyi bir yaşam sunmak" şeklinde konuştu.

Ersin Arısoy

"6 BİN KİŞİYE EK GELİR SAĞLAYARAK İŞ İSTİHDAMI YARATIYORUZ"

Basın toplantısında açıklamalarda bulunan Amare Türkiye Genel Müdürü Ersin Arısoy, "Amare olarak tüm satışımızı marka ortakları üzerinden yapıyoruz. Herkes marka ortağımız olabilir," dedi. Arısoy, marka ortaklarının, "Bir yerde çalışan bir kişi, elektronik ortamda çalıştığımız için boş zamanlarında marka ortağı olup, ürünleri tanıtabilir, satarak ek gelir elde edebilir," şeklinde konuştu.

Arısoy, bu süreçte part-time olarak çalışanların yanı sıra işini tamamen Amare’ye odaklayan marka ortaklarının da bulunduğunu vurguladı. "Türkiye'de yaklaşık 6 binin üzerinde kişiye ek gelir sağlıyoruz; bu ödemeler vergilendirilmiş ve stopaja tabi şekilde yapılmaktadır" diyerek, Amare'nin sunduğu iş imkânının önemine dikkat çekti.

Kaynak: Ezgi Kurt Toptan