Ekonomi

DURUKAN ŞEKERLEME HALKA ARZI KAÇ LOT VERİR? DURKN hissesi ne kadar, katılım endeksine uygun mu?

Durukan Şekerleme halka arz tarihi belli oldu. SPK tarafından verilen onayın ardından şirketin talep toplama süreci 11-12 Eylül tarihlerinden gerçekleşecek. Yıldız Pazar’da işlem görecek şirket için yatırımcıların araştırmaları hız kazandı. Peki, Durukan Şekerleme halka arzı kaç lot verir? DURKN hissesi ne kadar, katılım endeksine uygun mu? İşte ayrıntılar…

Abone Ol

Yatırımcıların gözdesi halka arzlarda yeni haberler gelmeye devam ediyor. Son olarak Durukan Şekerleme San. ve Tic. A.Ş. 11-12 Eylül tarihlerinde DURKN bist kodu ile halka arz olacak. Yapılan açıklamaya göre 42 milyon 500 bin lot dağıtılacak. Dini hassasiyetleri olan vatandaşlar ise Durukan Şekerleme halka arzının kaç lot vereceği ve hisse fiyatının yanı sıra katılım endeksine uygun olup olmadığını da araştırıyor.

DURUKAN ŞEKERLEME HALKA ARZ TARİHİ

Durukan Şekerleme San. ve Tic. A.Ş. halkında talep toplama süreci 11 ve 12 Eylül tarihlerinde gerçekleşecek.

DURKN HİSSESİ NE KADAR?

Durukan Şekerleme halka arzında bist kodu DURKN olarak açıklanırken hisse fiyatı ise 17 TL olarak belirlendi.

DURUKAN ŞEKERLEME HALKA ARZI KAÇ LOT VERİR?

Dağıtılacak Pay Miktarı (Olası) 

  • 300 Bin katılım -142 Lot (2414 TL).
  • 700 Bin katılım - 61 Lot (1037 TL).
  • 1.1 Milyon katılım - 39 Lot (663 TL).
  • 1.5 Milyon katılım - 29 Lot (493 TL).
  • 1.9 Milyon katılım - 23 Lot (391 TL).
  • 2.3 Milyon katılım -19 Lot (323 TL).
  • 2.7 Milyon katılım -16 Lot (272 TL).
  • 3.1 Milyon katılım -14 Lot (238 TL).

DURUKAN ŞEKERLEME HALKA ARZI KATILIM ENDEKSİNE UYGUN MU?

11-12 Eylül 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek olan Durukan Şekerleme halka arzının katılım endeksine uygun olduğu kaydedildi.

DURUKAN ŞEKERLEME HAKKINDA

1976 yılında kurulan Durukan Şekerleme 1993 yılında şekerleme ürünleri üreticisi olmaya odaklandı, ilk olarak iç pazarda Durukan markası altında satış yapmak için lolipop üretimine başladı. Daha sonrasında ise şirket ihracat ile büyüme kaydetti.

2003 yılında PepsiCo-Frito Lay firması ile yapılan özel anlaşma neticesinde bir PepsiCo-Frito Lay markası olan yerel Rocco markasının lolipop ürünlerinin tek tedarikçisi oldu. Aynı zamanda, Durukan markalı ürünler, Avrupa Ülkeleri, Amerika, Afrika, Ortadoğu ve Uzak Doğu ülkelerinde satılmaktadır.

2014’te yeni fabrikasını tamamlayarak taşınan şirket 2015 yılında bütün ürün gruplarını Durukan U ve Durukan Jox markaları şemsiyesi altına aldı.